fredag den 27. januar 2012

Don't look down...




Det her er hvad jeg brugte min torsdag formiddag på :) Ikke dårligt vel? Søde Daniel havde inviteret mig med i klatrehallen - og det var SÅ sjovt! Det er mega svært, og mega hårdt for hænderne, men det er ikke sidste gang jeg har prøvet det! Det var ligesom at være barn igen!
I dag står den på dimission på min skole og efterfølgende fejring hos mig sammen med mine fellow graduates :) WUW!!!

This is how I spent my thursday morning :) Not bad! My friend Daniel invited me to try climbing. It was SO much fun - just like being a kid again. Definitely gonna try it again.
Today is graduation day at my school and after that I'm going to celebrate with my fellow graduates at my place :) WUW!!!

2 kommentarer:

  1. Det ligner lidt copenhagen boulders, er det rigtigt?

    SvarSlet
  2. Det er lige præcis det det er :)

    -Signe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...