torsdag den 19. januar 2012

Grown up..?

Så fik jeg overstået eksamen og livet som studerende er slut :D Er man så voksen??? Det føles ikke sådan...
...fik denne halskæde med en lille ugle af mine søde forældre i eksamensgave - den er SÅ fin! Min mor havde taget turen fra Århus til København for at stå klar med en krammer da jeg kom ud fra eksamen. Så jeg har brugt hele dagen sammen med hende, hvilket ikke sker så tit, så det var dejligt :)

So I finally passed the exam and life af a student is over: D Does that mean you are an adult?? It doesn't feel like it ...
... got this necklace with a little owl from my sweet parents as an exam gift - it's SO pretty! My mother came all the way from Aarhus to Copenhagen so she would be ready with a big hug when I came out from the examination. I've spent all day with her, which doesn't happen that often, so it's been a good day :)

2 kommentarer:

  1. Hvor dejligt - tillykke!
    Så må du have en skøn og voksen weekend uden studier :)

    Lou

    SvarSlet
  2. Tak Lou :) Det er ikke helt gået op for mig endnu... Men jeg har ikke sovet så godt som jeg gjorde i nat i meget lang tid :D
    God weekend til dig også :)

    -Signe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...