onsdag den 25. januar 2012

Colours of Copenhagen...



Lidt billeder fra en dejlig solskinsdag i København. Desværre havde solen det med at forsvinde hver gang jeg tog mit kamera frem - typisk! Hørte i morgen-vejrudsigten at det i dag har været årets koldeste dag - og det bed da også lidt i kinderne :) Jeg skal til min brors 30 års fødselsdag i weekenden så var afsted for at købe en gave til ham - og fik da også købt en gave eller to til mig selv, hehe UPS! :)

A couple of pics from a sunny day here in Copenhagen. It's getting very cold but as long as the sun is shining I'm happy :) Bought a birthday present for my brother and a couple of presents for myself ;)

2 kommentarer:

  1. Du er i hvert fald med til at sætte smuk kulør på København Signe :)

    Hehe ja det er altså svært at kigge gaver til andre og ikke selv blive fristet.. Kender det kun ALT for godt!

    - Lou

    SvarSlet
  2. Årh tak for en dejlig kommentar Lou :) Jeg gør mit bedste!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...