mandag den 16. januar 2012

You go girl...

Er lige vendt hjem fra puls og styrke (læs: tortur) i Fitness World - shit en hård omgang! Men dejligt nu hvor det er overstået :) Nu skal jeg ha lidt mad i maven inden jeg skal afsted mod CineMaxx og se Happy Feet 2 med min veninde. Det er min julegave til hende - og selvfølgelig skal vi se den i 3D! Jeg ser frem til popcorn, slik, cola og masser af tøsehygge... Billedet er fra altid fantastiske weheartit.com - synes bare det var et fedt billede ;)

Just finished a hard work out at my local gym. Now I'm having a bite to eat and then I'm off to the cinema to watch Happy Feet 2 in 3D with my friend. Looking foreward to lots of popcorn, candy, soda and girlpower... The picture I found on weheartit.com - just thought it was a cool pic ;)

2 kommentarer:

  1. Så er ugen da vist også blevet sparket godt i gang :) God tur i biffen!

    Lou

    SvarSlet
  2. Tak Lou! Ja, jeg havde lige brug for at rense min hjerne her i eksamenslæsningen! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...