tirsdag den 3. januar 2012

Tuesday...

Min dag i få billeder... Ventede på min opgave der skulle printes ved Vester Kopi Gothersgade og kiggede lidt på udsalg imens. Overvejer at købe skjorten på første billede - den var bare ikke på udsalg :( Nu jeg var i Gothersgade, så var jeg selvfølgelig forbi Line&Jo og savle lidt over alle deres fine ting. Det er farligt! Kl.16.30 - opgave printet! I morgen skal den afleveres - wuhuu!

A couple of pictures to describe my day... While I waited for my exam project to be printed, I had a look at the January sale - didn't buy anything though. At 16.30 my project was done - it's to be handed in tomorrow, wuhuuuu! 

2 kommentarer:

  1. Wuw, sejt, så blev du færdig med den skide opgave, så skal der fanme snart drikkes kaffe :b

    Pernille

    SvarSlet
  2. Det er så freakin' awesome!!! Har kun sovet 4 timer i nat men det er (forhåbentlig) det hele værd! Glæder mig til at få mit liv tilbage - og kaffe med min BFF!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...