søndag den 29. januar 2012

Pants and snow...


Her et snapshop af mine nye jersey bukser fra Monki. Jeg har været et smut i Århus sammen med min kære mand fra i går til i dag. Vi var så heldige at der bare var mega meget sne - totalt hyggeligt!!! I dag spiste vi brunch på Navigator på Marselisborg havn sammen med mine forældre og senere stod dagen på min brors 30års fødselsdag. Nu sidder vi i toget på vej mod København - propmætte og trætte! Håber I har haft en dejlig weekend derude!

A snapshot of my new pants from Monki. I'm heading home in the train now, after a short weekend in Aarhus. There was a lot of snow there - I LOVE IT! Today we celebrated my brothers 30th birthday :) 
Hope you had a good weekend everybody!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...