Viser opslag med etiketten
decoration
.
Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten
decoration
.
Vis alle opslag
fredag den 29. november 2013
Home sweet home...
Som
nævnt
flytter jeg i det nye år ind i min helt egen lejlighed :) Jeg glæder mig som et lille barn til at indrette det hele - helt fra bunden af :) Her er lidt af det jeg gerne så flytte ind sammen med mig :)
Champagneglas fra Spiegelau
//
Drikkeglas fra Muuto
//
Hoptimist i træ
//
Wegners Y stol
(dream on) //
Muuto E27 pendel
//
Jo Hammerborg kobber pendel
Ja, hvis man bare havde knasterne til hele herligheden - så var det ingen sag - men man har jo lov at drømme, ikk? ;)
mandag den 24. december 2012
Merry x-mas everybody...
Tee+Belt - H&M / Pants - Insight
Glædelig jul kæreste læsere! I dag drager jeg mod Aarhus for at fejre juleaften med min familie. Håber I alle får en dejlig aften :)
HUSK DEN SIDSTE GIVEAWAY FOR I ÅR!
Merry christmas everybody! I'm leaving for Aarhus to celebrate christmas with my family! Hope you'll have a great night :)
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Opslag (Atom)