Viser opslag med etiketten decoration. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten decoration. Vis alle opslag

fredag den 29. november 2013

Home sweet home...

Som nævnt flytter jeg i det nye år ind i min helt egen lejlighed :) Jeg glæder mig som et lille barn til at indrette det hele - helt fra bunden af :) Her er lidt af det jeg gerne så flytte ind sammen med mig :)

Hoptimist i træ // Wegners Y stol (dream on) //

Ja, hvis man bare havde knasterne til hele herligheden - så var det ingen sag - men man har jo lov at drømme, ikk? ;)

mandag den 24. december 2012

Merry x-mas everybody...





Tee+Belt - H&M / Pants - Insight
Glædelig jul kæreste læsere! I dag drager jeg mod Aarhus for at fejre juleaften med min familie. Håber I alle får en dejlig aften :)


Merry christmas everybody! I'm leaving for Aarhus to celebrate christmas with my family! Hope you'll have a great night :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...