Viser opslag med etiketten julepynt. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten julepynt. Vis alle opslag

mandag den 24. december 2012

Merry x-mas everybody...





Tee+Belt - H&M / Pants - Insight
Glædelig jul kæreste læsere! I dag drager jeg mod Aarhus for at fejre juleaften med min familie. Håber I alle får en dejlig aften :)


Merry christmas everybody! I'm leaving for Aarhus to celebrate christmas with my family! Hope you'll have a great night :)


mandag den 10. december 2012

X-mas at UNDER LAND...











En ordentlig omgang billeder fra søndagens julemarked UNDER LAND. Vejret var desværre ikke helt med os, men der var da nogen der trodsede sneen og kiggede forbi til en kop glögg og en æbleskive. Blandt andet kom søde Debbie forbi - fin som altid iført masser af perler :) Så mens sneen føg udendørs blev der råhygget indendørs i vores lille værksted!


A lot of pictures from Sunday at UNDER LAND. We held a christmas market but unfortunately the weather was kinda white and wet. Lucky for us some were so sweet to stop by anyhow. It was a great day :D



torsdag den 6. december 2012

Surprise from the ghetto...



Så kommer man træt hjem efter en laaaaaaaaang dag på jobbet og hvad ligger der så og venter? En fin julehilsen fra sødeste Lou som selv har kreeret de smukkeste jule-kugle-dimser! Det reddede lige min dag! Tusind tak til den fineste gylde dame jeg kender :D

Just got home from work to find this surprise in the mailbox! Thanks to the sweet Lou for sending me the pretty DIY christmas decorations :D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...