Viser opslag med etiketten sne. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten sne. Vis alle opslag

søndag den 16. december 2012

Ice ice baby...




Jacket+Dress+Hat - Monki
I fredags så jeg sådan her ud da jeg smuttede ind til byen for at ordne de sidste julegaver og ikke mindst bruge aftenen i bedsteveninde selskab. Det var en fantastisk aften som jeg ville ønske der kunne være mange flere af! Måske har I spottet mit nye 'i am rebel' stofnet som kom med sidste sending visitkort - jeg er vild med det haha :) Har I husket at deltage i min julegiveaway? Jeg trækker en vinder i aften når jeg kommer hjem fra arbejde!

This is what I wore on Friday. The other day I got the 'i am rebel' tote bag in the mail along with my new business cards - I lovet it haha :)


mandag den 10. december 2012

X-mas at UNDER LAND...











En ordentlig omgang billeder fra søndagens julemarked UNDER LAND. Vejret var desværre ikke helt med os, men der var da nogen der trodsede sneen og kiggede forbi til en kop glögg og en æbleskive. Blandt andet kom søde Debbie forbi - fin som altid iført masser af perler :) Så mens sneen føg udendørs blev der råhygget indendørs i vores lille værksted!


A lot of pictures from Sunday at UNDER LAND. We held a christmas market but unfortunately the weather was kinda white and wet. Lucky for us some were so sweet to stop by anyhow. It was a great day :D



søndag den 29. januar 2012

Pants and snow...


Her et snapshop af mine nye jersey bukser fra Monki. Jeg har været et smut i Århus sammen med min kære mand fra i går til i dag. Vi var så heldige at der bare var mega meget sne - totalt hyggeligt!!! I dag spiste vi brunch på Navigator på Marselisborg havn sammen med mine forældre og senere stod dagen på min brors 30års fødselsdag. Nu sidder vi i toget på vej mod København - propmætte og trætte! Håber I har haft en dejlig weekend derude!

A snapshot of my new pants from Monki. I'm heading home in the train now, after a short weekend in Aarhus. There was a lot of snow there - I LOVE IT! Today we celebrated my brothers 30th birthday :) 
Hope you had a good weekend everybody!

tirsdag den 6. december 2011

Working by candle light...

 Lidt hygge skal der til... Nu mangler jeg bare noget sne! Det er da lidt sjovere at sidde indenfor og skrive opgave når sneen daler udenfor :)

Trying to create a cosy atmosphere to get through my exam project... Some snow outside would do the trick :) 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...