Viser opslag med etiketten andefødder. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten andefødder. Vis alle opslag

onsdag den 30. januar 2013

Yesterday...






 Coat - Monki / Tee - Only / Cardigan - 2nd hand / Tights -AA / Boots - Danish Duckfeet / Scarf - H&M
Sådan så jeg ud i går :) Skønt at være afsted med en fellow blogger som også er med på at tage en masse ego billeder (se Debbies her) :) Strømperne er forresten nye - og jeg eeeeeeeeelsker dem allerede.

This is what I wore yesterday :) Love being out and about with a fellow blogger who also loves taking a lot of ego shots (see Debbie's pics here) :) Btw - the tights are new and I love them already

mandag den 17. december 2012

The treasure hunters...


Og sådan så team Vanløse så ud den iskolde torsdag hvor vi begav os ud genbrugsjagt. Jeg er SÅ glad for min nye isblå jakke - den er virkelig perfekt til alt :) Debbie var så fin med sine nye røde bukser, min all time Debbie favorit - kattestrikken og naturligvis perler på toppen!

This is what Debbie and I wore last Thursday when we went treasure hunting in our neighbourhood :) I think we make a good team!



søndag den 16. december 2012

Ice ice baby...




Jacket+Dress+Hat - Monki
I fredags så jeg sådan her ud da jeg smuttede ind til byen for at ordne de sidste julegaver og ikke mindst bruge aftenen i bedsteveninde selskab. Det var en fantastisk aften som jeg ville ønske der kunne være mange flere af! Måske har I spottet mit nye 'i am rebel' stofnet som kom med sidste sending visitkort - jeg er vild med det haha :) Har I husket at deltage i min julegiveaway? Jeg trækker en vinder i aften når jeg kommer hjem fra arbejde!

This is what I wore on Friday. The other day I got the 'i am rebel' tote bag in the mail along with my new business cards - I lovet it haha :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...