onsdag den 30. januar 2013

Yesterday...






 Coat - Monki / Tee - Only / Cardigan - 2nd hand / Tights -AA / Boots - Danish Duckfeet / Scarf - H&M
Sådan så jeg ud i går :) Skønt at være afsted med en fellow blogger som også er med på at tage en masse ego billeder (se Debbies her) :) Strømperne er forresten nye - og jeg eeeeeeeeelsker dem allerede.

This is what I wore yesterday :) Love being out and about with a fellow blogger who also loves taking a lot of ego shots (see Debbie's pics here) :) Btw - the tights are new and I love them already

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fede, de strømper! Kan lige se en masse enkle grafiske outfits for mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe - tja de får nok ikke lov at være helt enkle på mig ;) Men der er masser af kombinationsmuligheder - og så er de perfekte til min ellers meget farverigt garderobe!

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...