onsdag den 16. januar 2013

Tupperware party...





Min mandag aften blev brugt i selskab med en masse dejlige damer og smart køkkengrej. Min søde veninde Diana havde nemlig fået et Tupperware party i julegave og jeg var så heldig at blive inviteret med :) Jeg har prøvet det en enkelt gang før for mange år siden - og det er altså ret underholdende. Det er jo utroligt hvad man kan få af smarte dimsedutter og hverdagstuttelut. Jeg bestilte kun en enkelt lille ting - måske pga farven - så kan I nok gætte hvad ud fra billederne ;)

I spent my Monday evening at a Tupperware homeparty. My sweet friend Diana invited me and a lot of other girls over for coffee and muffins to take a closer look at all the crazy things you can get from Tupperware. A fun thing to do on a cold Monday night :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...