Just a couple of snap shots from today's treasure hunting with Debbie. We both found some golden treasures - I'll show them some other time ;)
Viser opslag med etiketten skattejagt. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten skattejagt. Vis alle opslag
tirsdag den 29. januar 2013
Treasure Tuesday...
Just a couple of snap shots from today's treasure hunting with Debbie. We both found some golden treasures - I'll show them some other time ;)
Treasure hunting yet again...
I dag skal jeg på skattejagt med den fineste pige - denne gang indtager vi Frederiksberg :) Uuuuh jeg er spændt på hvad der gemmer sig af guld derude!
Today I'm going treasure hunting with this pretty girl - can't wait to see what kind of treasures are waiting for us out there!
Today I'm going treasure hunting with this pretty girl - can't wait to see what kind of treasures are waiting for us out there!
Etiketter:
debbies,
frederiksberg,
gamle ting,
genbrug,
guld,
skattejagt,
treasure hunting,
vintage
mandag den 17. december 2012
The treasure hunters...
Og sådan så team Vanløse så ud den iskolde torsdag hvor vi begav os ud genbrugsjagt. Jeg er SÅ glad for min nye isblå jakke - den er virkelig perfekt til alt :) Debbie var så fin med sine nye røde bukser, min all time Debbie favorit - kattestrikken og naturligvis perler på toppen!
This is what Debbie and I wore last Thursday when we went treasure hunting in our neighbourhood :) I think we make a good team!
Etiketter:
andefødder,
bordeaux,
dagens,
danish duckfeet,
debbies,
fashion,
genbrug,
kat,
look,
look of the day,
monki,
outfit,
shopping,
skattejagt,
vintage,
weekday
torsdag den 13. december 2012
My new baby...
I går afhentede jeg denne skønhed :) En tidlig julegave som jeg allerede kan mærke bliver en rigtig tidsrøver :) I dag står den på genbrugsskattejagt med min partner in crime Debbie! Senere kommer de smukke mennesker C&P forbi og spiser lidt mad og julehygger! Bonus dag!
Yesterday I picked up this pretty thing. Today I'm going treasure hunting in all the local vintage stores with the sweet Debbie. Later the good looking couple C&P will stop by for dinner and christmas fun :) WUW!
Etiketter:
apple,
debbies,
genbrug,
iPhone,
mac,
new in,
nyt,
skattejagt,
sortegrisen,
sorteper og den lyserøde gris,
vintage
Abonner på:
Opslag (Atom)











