Viser opslag med etiketten genbrugsbutik. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten genbrugsbutik. Vis alle opslag

onsdag den 11. september 2013

FREMTIDEN - a vintage treasury...




Lidt stemning fra et af Nørrebros fineste skatkamre - nemlig FREMTIDEN. Kender i den? Udover en virkelig stemningsfuld butik og søde piger bag disken, så er der virkelig mange fine håndplukkede ting på bøjlerne. Godt nok fandt jeg ikke noget der lige passede i størrelsen, men jeg vender frygteligt tilbage i den nærmeste fremtid ;) Jeg fik dog lidt med hjem fra Tour de Nørrebro. Den traditionelle Røde Kors butikken lige ved siden af FREMTIDEN havde nemlig den fineste grønne strik hængende - og det var ren kærlighed :) Nårh ja, og så er der rykket endnu en lille kattemis ind i vindueskarmen fundet hos Kirkens Genbrug på Jagtvej ;)

Se hvad min genbrugs-katte-partner-in-crime har skrevet om FREMTIDEN her.

torsdag den 31. januar 2013

MUNUFEA...





Sidste stop på Tour de Frederiksberg var Røde Kors butikken MUNUFEA - en lille special afdeling der drives af et hold unge frivillige. Jeg har været forbi butikken før og jeg finder altid noget fint - og så er pigerne skide søde! Denne gang måtte jeg have et farverigt slips med hjem - tænker det skal bruges som hårbånd! Find butikken på Gammel Kongevej 82.

Some pictures from the last stop on our Tour de Frederiksberg. The Red Cross store MUNEFA is a very cool store with secondhand clothes handpicked by a crew of young volunteers. Always a pleasure to stop by!

tirsdag den 29. januar 2013

Treasure Tuesday...






Lige et par snap shots fra dagens skattejagt hvor Debbie og jeg blev luftet godt igennem på Frederiksberg. Det har simpelthen været den hyggeligste dag med fine genbrugsfund, lækker frokost og det skønneste selskab :) Vi fandt begge en smule guld som jeg nok skal vise Jer på et andet tidspunkt :)

Just a couple of snap shots from today's treasure hunting with Debbie. We both found some golden treasures - I'll show them some other time ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...