Viser opslag med etiketten geometric. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten geometric. Vis alle opslag
mandag den 21. januar 2013
Bling-a-ling-a-ling-ding-dong...
Den anden dag kom vores personale bestillinger på jobbet :) Jeg gik vist liiiidt amok i at udvælge mig min nye "uniform" :) Jeg er specielt glad for ringene og læderarmbåndene - og så var jeg jo bare NØDT TIL at ha mig et ur mere ;) Det blir endnu mere farligt når den nye forårskollektion rammer butikkerne - der er nemlig også mange fine nye ting på vej!
The other day at work we received our staff orders :) It's like Christmas! I especially love the rings and the leather bracelets - but it's all pretty!
tirsdag den 15. januar 2013
Tuesday suit...
Cardigan - 2nd hand / Jumpsuit - Asos / Necklace - i am rebel / Headband - UO
I dag er jeg hoppet i min behagelige jumpsuit - den står nemlig på værkstedshygge hele dagen! Hårbåndet er en gave fra min søde veninde Lise som lige har været et smut i London. Syns virkelig hun har ramt plet :)
Today I've put on my comfy jumpsuit - I'll be spending the entire day in the workspace :) I got the headband from my sweet friend Lise who just got back from London. She really nailed it ;)
Etiketter:
2nd hand,
asos,
aztec,
dagens,
fashion,
genbrug,
geometric,
i am rebel,
jumpsuit,
knit,
look of the day,
necklace,
onesie,
outfit,
skull,
urban outfitters
Abonner på:
Opslag (Atom)








