Viser opslag med etiketten bling. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten bling. Vis alle opslag

tirsdag den 4. februar 2014

Blegt er sejt...





Strik - 2nd hand / Buksedragt - Just Female / Halskæder - Pilgrim
Sådan ser jeg så ud i dag :) Det seje guldbling om min hals er fra den nye Pilgrim kollektion - der er virkelig mange fine sager i denne sæson! Jeg har smurt 90'er brun på læberne og holdt øjnene helt enkle med mascara og en smule gyldent på øjenlågene - et look jeg er ved at blive ret stor fan af - specielt efter jeg klippede pandehåret igen :)

onsdag den 6. februar 2013

I want more bling...



Det er lidt stille i Illum for tiden - det er ikke godt for så får man jo rigtig tid til at snuse godt og grundigt til både sine egne og "naboernes" lækkerier! Leopard armbånd og øreringe er fra Hultquist - og jeg er solgt til stanglakrids! Er ret sikker på at begge dele skal med mig hjem - skal bare lige finde ud af om det skal være guld eller sølv! Uret på sidste billede er fra egen hjemmebane. Jeg kan godt li at det både er sølv og guld men er lidt i tvivl om stenene er mig... You like?

Some of the stuff I'm dreaming about at the moment. The leopard bracelet and earrings are made by Danish brand Hultquist - I'm in love! The watch is also Danish design - it's by Pilgrim where I work :) I really love the combination of gold and silver - but I don't know if it's too blingy for my taste... I'm still thinking about it. You like?

mandag den 21. januar 2013

Bling-a-ling-a-ling-ding-dong...






Den anden dag kom vores personale bestillinger på jobbet :) Jeg gik vist liiiidt amok i at udvælge mig min nye "uniform" :) Jeg er specielt glad for ringene og læderarmbåndene - og så var jeg jo bare NØDT TIL at ha mig et ur mere ;) Det blir endnu mere farligt når den nye forårskollektion rammer butikkerne - der er nemlig også mange fine nye ting på vej!

The other day at work we received our staff orders :) It's like Christmas! I especially love the rings and the leather bracelets - but it's all pretty!

lørdag den 22. december 2012

Christmas bling...



I dag har jeg fået julegave fra arbejdet! Jeg har fået det fineste armbånd i selskab med en flot gylden nøddeknækker som nu er flyttet ind i vindueskarmen :) Jeg fik faktisk lidt flere Pilgrim-godter, men tænker at de evt kunne komme Jer til gode i den nærmeste fremtid! Syns blogland virker til at være gået på juleferie... Håber I er derude alligevel :)

Today I got a christmas present from work. It's the prettiest bracelet and a golden nut cracker! Hope you're all enjoying the last days before christmas!


torsdag den 23. august 2012

BassBuds - bling with sound...



Sponsoreret indlæg

For en måneds tid siden modtog jeg disse høretelefoner i posten - en gave fra BassBuds - og som tak for den fine gave kommer her en lille anmeldelse af mit nye ørebling:

Jeg havde faktisk ikke et sæt høretelefoner af denne slags i forvejen og troede egentlig jeg havde nok i mine Adidas Senheiser hørebøffer. Men jeg må sige at disse små dimser overrasker på både komfort og lyd. Normalt får jeg mega ondt i ørene af at have den slags i ørene i længere tid af gangen, men ikke af disse. Der følger også forskellige gummidimser med så man selv kan finde sin egen personlige favorit. Har både brugt dem på arbejdet og "on the road" da de er en del mere handy end mine store hørebøffer og jeg har faktisk hørt mere musik end jeg plejer af samme grund :)
Uden at være ekspert må jeg sige at de små højttalere spiller rigtig godt - og man kan spille højt uden at genere andre :) Lyden må jo siges at være det vigtigste, men det gør jo ikke noget at der også er gjort lidt ud af designet. Det er begrænset hvad man kan gøre med sådanne små dimser rent designmæssigt, men jeg synes virkelig BassBuds har løst opgaven til UG. De fås i et væld af farvekombinationer så der er lidt til enhver smag :) Jeg har fået "Obsession" modellen med guld ledning og rød bling som falder fint sammen med mit røde hår :) Hvis jeg selv skulle vælge havde jeg nok valgt nogle der "larmede" lidt mere som modellen "Eclectic" :)

Tjek hele kollektionen ud på bassbuds.net/

A month or so ago I received these earphones in the mail - a gift from BassBuds - and as promised here's a little review of my new ear bling:

I didn't have a set of earphones of this kind and actually thought I didn't need them because of my Adidas Senheiser headphones. But I must say that these little gizmos surprised me both comfort wise and sound wise. Normally I get really sore ears from wearing this kind of earphones for long periods of time, but not these ones. I've used them at work and "on the road" as they are a lot more handy than my big Adidas headphones and I've actually listened to a lot more music than usual do :)
Without being an expert, I must say that the small speakers play very well - and you can play loud without bothering others :) The sound is the most important thing, but it doesn't hurt that the design is pretty too. It's kinda limited what you can do with such small gizmos design wise, but I really think BassBuds has done a great job. They are available in a variety of color combinations so there is something for everyone :) I've got the "Obsession" model with gold wire and red bling which blends nicely with my red hair :) If I had to choose I would probably have chosen something more colourful like the model "Eclectic" :)

Check out the entire collection at bassbuds.net/


tirsdag den 14. august 2012

Instaspam...








Den sidste uges tid har budt på ny gul blazer, hjemmegjorte visitkort, lidt for mange kameraer, genforening med mit elskede værksted, masser af bling, en dejlig gave fra søde Lise, modeuge og klarinet shopping :)

This week I've bought a new blazer, made my own business cards, been infront of a lot of cameras, got united with my workshop, worn a lot of bling, got a pretty present from Lise, fashion week and clarinet shopping :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...