torsdag den 23. august 2012

BassBuds - bling with sound...



Sponsoreret indlæg

For en måneds tid siden modtog jeg disse høretelefoner i posten - en gave fra BassBuds - og som tak for den fine gave kommer her en lille anmeldelse af mit nye ørebling:

Jeg havde faktisk ikke et sæt høretelefoner af denne slags i forvejen og troede egentlig jeg havde nok i mine Adidas Senheiser hørebøffer. Men jeg må sige at disse små dimser overrasker på både komfort og lyd. Normalt får jeg mega ondt i ørene af at have den slags i ørene i længere tid af gangen, men ikke af disse. Der følger også forskellige gummidimser med så man selv kan finde sin egen personlige favorit. Har både brugt dem på arbejdet og "on the road" da de er en del mere handy end mine store hørebøffer og jeg har faktisk hørt mere musik end jeg plejer af samme grund :)
Uden at være ekspert må jeg sige at de små højttalere spiller rigtig godt - og man kan spille højt uden at genere andre :) Lyden må jo siges at være det vigtigste, men det gør jo ikke noget at der også er gjort lidt ud af designet. Det er begrænset hvad man kan gøre med sådanne små dimser rent designmæssigt, men jeg synes virkelig BassBuds har løst opgaven til UG. De fås i et væld af farvekombinationer så der er lidt til enhver smag :) Jeg har fået "Obsession" modellen med guld ledning og rød bling som falder fint sammen med mit røde hår :) Hvis jeg selv skulle vælge havde jeg nok valgt nogle der "larmede" lidt mere som modellen "Eclectic" :)

Tjek hele kollektionen ud på bassbuds.net/

A month or so ago I received these earphones in the mail - a gift from BassBuds - and as promised here's a little review of my new ear bling:

I didn't have a set of earphones of this kind and actually thought I didn't need them because of my Adidas Senheiser headphones. But I must say that these little gizmos surprised me both comfort wise and sound wise. Normally I get really sore ears from wearing this kind of earphones for long periods of time, but not these ones. I've used them at work and "on the road" as they are a lot more handy than my big Adidas headphones and I've actually listened to a lot more music than usual do :)
Without being an expert, I must say that the small speakers play very well - and you can play loud without bothering others :) The sound is the most important thing, but it doesn't hurt that the design is pretty too. It's kinda limited what you can do with such small gizmos design wise, but I really think BassBuds has done a great job. They are available in a variety of color combinations so there is something for everyone :) I've got the "Obsession" model with gold wire and red bling which blends nicely with my red hair :) If I had to choose I would probably have chosen something more colourful like the model "Eclectic" :)

Check out the entire collection at bassbuds.net/


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...