torsdag den 9. august 2012

Let your voice be heard...


Her et par snaps af gårsdagens kluns. Den gule blazer er sprit ny og jeg er allerede mega fan :) Jeg havde en mindre tøjkrise da min dag i går involverede en hel del kameraer - men mere om det en anden dag. Nu skal jeg afsted mod Forum og kigge på Gallerys fine messe :)

A couple of snaps of yesterday's outfit. The yellow blazer is new and I love it already :) Had a lot of trouble picking out the right outfit because I was surrounded by cameras all day - but I'll get back to that another day. Now I'm leaving for Fashion Week :)

6 kommentarer:

  1. Hvor er du bare fin. Du er virkelig god i gul:-)
    frkforsom

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak :) Jeg eeeeelsker gul :) Måske lidt for meget haha...

      -Signe

      Slet
  2. Eiiij har længe ledt efter en gul blazer! Den er fed! Hvor er den fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) den er såmænd fra H&M til den nette sum af 179kr :) Er virkelig tilfreds med mit køb!

      -Signe

      Slet
  3. Hvor ser du godt ud! Elsker hvordan du kombinerer farver og prints :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...