fredag den 10. august 2012

Colour splash...






I får lige dagens farve hurlumhej :) Mandens kommentar til sammensætningen var: "Jeg ved ikke rigtig om orange og gul går sammen...??" "Men det gør de - det har Stine Goya bestemt", var mit svar :) Har brugt den sene eftermiddag i selskab med sødeste Lise - min personlige PR pige :) Vi tog forbi Moonspoon Saloons show i TAP2 - og hold nu op det var et fantastisk show. Der kommer billeder snarest :)

Today's colourful outfit :) Me and my friend Lise went by the Moonspoon Saloon show at TAP2 - and it was AWESOME!!! Pictures coming up :)



6 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med din kombi !

    skønt, skønt, skønt !

    //K

    SvarSlet
  2. Jeg synes de to farver ser super lækre ud sammen! Min kæreste forstår heller ikke altid hvad jeg har gang i med hensyn sammensætning af tøj :) Men må næsten altid senere erkende at det egentlig er meget sejt - de kære mænd...

    Håber du har haft nogle super dage til CFW - ked af at jeg ikke lige kan jone, når nu man får fine invitationer og det hele. Forhåbentlig kan jeg joine engang i fremtiden :)

    Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Lou :) Hehe, nej de mænd er lidt tunge at danse med nogle gange :)

      Det har været en fin modeuge, meget stille og roligt for mit vedkommende. Dig og Agnes må ta med næste gang :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...