Viser opslag med etiketten glögg. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten glögg. Vis alle opslag

mandag den 3. december 2012

The spirit of Christmas...








Jeg har startet ugen med sne og julestemning :) Min veninde Camilla og jeg tog nemlig et smut i Tivoli! Selvom det var MEGA koldt hyggede vi os og fik et par timer til at gå med at kigge på julepynt, rensdyr og drikke glögg :)

Today I've been enjoying the spirit of Christmas in Tivoli Copenhagen with my friend Camilla. It was freezing cold but it was fun :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...