Jeg har startet ugen med sne og julestemning :) Min veninde Camilla og jeg tog nemlig et smut i Tivoli! Selvom det var MEGA koldt hyggede vi os og fik et par timer til at gå med at kigge på julepynt, rensdyr og drikke glögg :)
Today I've been enjoying the spirit of Christmas in Tivoli Copenhagen with my friend Camilla. It was freezing cold but it was fun :)
















