Viser opslag med etiketten ice. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten ice. Vis alle opslag

søndag den 20. januar 2013

Ice cold...





Lige et par iskolde billeder fra en sen eftermiddagsgåtur lige som solen var på vej ned i dag. Jeg har besluttet mig for at lære mit kamera bedre at kende, så i dag kom mit 50mm F/1.8 objektiv ud og blev luftet og den manuelle fokus blev prøvet af (mest af manden da jeg agerede modella) :) Øvelse gør mester - men synes nu resultatet er bleve ganske fint!

A couple of pics from a stroll in the cold weather this afternoon :) 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...