Viser opslag med etiketten isblå. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten isblå. Vis alle opslag

søndag den 20. januar 2013

Ice cold...





Lige et par iskolde billeder fra en sen eftermiddagsgåtur lige som solen var på vej ned i dag. Jeg har besluttet mig for at lære mit kamera bedre at kende, så i dag kom mit 50mm F/1.8 objektiv ud og blev luftet og den manuelle fokus blev prøvet af (mest af manden da jeg agerede modella) :) Øvelse gør mester - men synes nu resultatet er bleve ganske fint!

A couple of pics from a stroll in the cold weather this afternoon :) 

onsdag den 19. december 2012

Fire on ice...




Knit+Necklace - Monki / Skirt - Ganni
Så blev det onsdag... Har endnu en dag hvor jeg ikke skal arbejde i Illum så den har stået på masser af besøg i værkstedet :) De sidste 'i am rebel' bestillinger er blevet afhentet og så har jeg hilst på min veninde Lui's lille søn August som kom til verden for bare 3 uger siden :) Ren hygge!


And then came Wednesday... Today I have the day off so I'm hangin' out at UNDER LAND. The last 'i am rebel' orders have been picked up and I've said hello to little August - my friend Lui's son who's only three weeks old :) 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...