Lige et par iskolde billeder fra en sen eftermiddagsgåtur lige som solen var på vej ned i dag. Jeg har besluttet mig for at lære mit kamera bedre at kende, så i dag kom mit 50mm F/1.8 objektiv ud og blev luftet og den manuelle fokus blev prøvet af (mest af manden da jeg agerede modella) :) Øvelse gør mester - men synes nu resultatet er bleve ganske fint!
A couple of pics from a stroll in the cold weather this afternoon :)









