Kender I Rekompileret? Ellers gør I nu :) Det er en non-profit musikblog der ønsker at fremme dansk musik og danske remix. På deres site kan man 6 gange årligt downloade en ny kompilation fyldt med lækker dansk musik - helt gratis! I fredags var jeg med til deres 1års fødselsdag på Mellemrummet på Ravnsborggade - det var en fest! Sidst jeg deltog I et af deres arrangementer foregik det sådan her. Tjek Rekompilerets Facebook - her kommer der løbende updates på udgivelser og arrangementer.
This post is only in Danish - sorry guys!
Viser opslag med etiketten non-profit. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten non-profit. Vis alle opslag
søndag den 12. august 2012
Rekompileret...
Etiketter:
blog,
dansk,
download,
facebook,
fest,
free,
fødselsdag,
going out,
københavn,
mellemrummet,
musik,
non-profit,
nørrebro,
ravnsborggade,
rekompileret,
remix
torsdag den 24. november 2011
Retro...
Dagen i dag har stået på inspiration i trendstudio hos Dansk Mode og Textil efterfulgt af kaffe (og lidt shopping UPS!) med søde Anso. Vi drak kaffen på Retro som er en non-profit café med mega god stemning. Jeg kom også til at købe lidt "nyt" til klædeskabet, men pengene gik til et andet godt formål, nemlig Dansk Røde Kors, så det tæller ikke rigtig, vel?? :D
I spent my day at the trendstudio at Danish Fashion and Textile and after that I had some coffee with my friend Anso at Retro. It's a non-profit café with a great atmosphere. I also bought some "new" things for the wardrobe... But I got it at a Red Cross shop so it's not really shopping, right?? :D
I spent my day at the trendstudio at Danish Fashion and Textile and after that I had some coffee with my friend Anso at Retro. It's a non-profit café with a great atmosphere. I also bought some "new" things for the wardrobe... But I got it at a Red Cross shop so it's not really shopping, right?? :D
Etiketter:
cafe,
coffee,
dansk mode og textil,
fashion,
inspiration,
kaffe,
non-profit,
nyt,
red cross,
retro,
røde kors,
shopping,
trend,
trendstudio
Abonner på:
Opslag (Atom)


