Viser opslag med etiketten rekompileret. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten rekompileret. Vis alle opslag
søndag den 3. november 2013
Rekompileret #12...
Etiketter:
album,
compilation,
grethes hest,
kompilation,
music,
musik,
nyt,
rekompileret
søndag den 12. august 2012
Rekompileret...
Kender I Rekompileret? Ellers gør I nu :) Det er en non-profit musikblog der ønsker at fremme dansk musik og danske remix. På deres site kan man 6 gange årligt downloade en ny kompilation fyldt med lækker dansk musik - helt gratis! I fredags var jeg med til deres 1års fødselsdag på Mellemrummet på Ravnsborggade - det var en fest! Sidst jeg deltog I et af deres arrangementer foregik det sådan her. Tjek Rekompilerets Facebook - her kommer der løbende updates på udgivelser og arrangementer.
This post is only in Danish - sorry guys!
This post is only in Danish - sorry guys!
Etiketter:
blog,
dansk,
download,
facebook,
fest,
free,
fødselsdag,
going out,
københavn,
mellemrummet,
musik,
non-profit,
nørrebro,
ravnsborggade,
rekompileret,
remix
søndag den 11. marts 2012
Party like a true hipster...
I går stod aftenen på Rekompileret fest i Cofocos eventhal på Bryggen. Det var egentlig planlagt at festen skulle holdes på Fodboldfabrikken i Kødbyen, men pga. vild efterspørgsel på billetter blev festen rykket til en større location. Det var en sjov aften der varede til den lyse morgen! Jeg har lidt ømme danseben i dag for det var svært at stå stille :) Thomas Madvig var fantastisk - jeg er fan! Da jeg var teenager og lige havde fået MTV sad jeg altid klistret til skærmen når han var på - mega teen-crush haha :) Han ser nu stadig meget sød ud..!
Yesterday I went to party like a true hipster at Cofoco's warehouse at Bryggen. My legs are broke from all the dancing - what a night! I love Thomas Madvig - he was my teen crush, and he still looks pretty good ;)
Etiketter:
cofoco,
crush,
danse,
dj,
elektronisk,
event,
fashion,
fest,
fodboldfabrikken,
hipster,
kødbyen,
lulu rouge,
mtv,
music,
musik,
party,
rekompileret,
thomas madvig
lørdag den 10. marts 2012
Rekompileret...
I aften skal jeg til dette arrangement. Ses vi?? Jeg er meget spændt på hvad jeg mon har mig i vente, men mon ikke det nok skal blive godt med de navne. Har lige en tømmermand eller to fra i går der gerne må forsvinde inden! Jeg skal spise middag hos søde Sofie inden - ih det bliver hyggeligt!
Tonight I'm attending this cool event. Don't know what to expect but I'm sure it's gonna be good... Right now I'm fighting off the hangovers from last night... Going to dinner at sweet Sofie's place first - can't wait :)
Tonight I'm attending this cool event. Don't know what to expect but I'm sure it's gonna be good... Right now I'm fighting off the hangovers from last night... Going to dinner at sweet Sofie's place first - can't wait :)
Etiketter:
copenhagen,
event,
hipster,
københavn,
lulu rouge,
lørdag,
mikkel holtoug,
rekompileret,
rosa lux,
saturday,
thomas madvig,
vesterbro
Abonner på:
Opslag (Atom)





