Viser opslag med etiketten scarf. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten scarf. Vis alle opslag

mandag den 11. juni 2012

Let's raise the stakes...

I anledning af godt mandags humør vil jeg gerne smide lidt ekstra i giveaway puljen. Dette fine tørklæde fra Bon'a'Parte er nu en del af præmien sammen med den fine neglelak fra Thomas Sabo og læbepomaden fra Lisbeth Dahl! Jeg trækker den heldige vinder på lørdag!!! Så husk nu at deltage lige HER.

onsdag den 11. april 2012

My new pastel dream...

Lidt for tidligt her til morgen ringede det på døren... Men heldigvis var det GLS der ville aflevere mit fine nye Erbs&Bjerke tørklæde som jeg vandt i en Facebook konkurrence sidste måned :) Det er bare SÅ fint!

I woke up to the sound of the doorbell this morning (a bit too early if you ask me)... Lucily it was my new scarf from Erbs&Bjerke which I won last month :) It's soooooo pretty!

søndag den 18. marts 2012

Lucky girl...

Som tidligere nævnt vinder jeg seriøst ALDRIG noget! Men i går opdagede jeg til min store overraskelse at jeg havde vundet dette smukke tørklæde på Erbs&Bjerke's Facebook side. Jeg er SÅ glad for jeg synes det er SÅ fint - eeeeeeelsker farverne! Og så er jeg btw stor fan af Erbs&Bjerke som laver sådan nogle fine accessories!

Seriously - I never win anything! But now I've just found out that I've won this beautiful scarf by Erbs&Bjerke! I loooove the colours and can't wait to receive it! I'm a fan!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...