I anledning af godt mandags humør vil jeg gerne smide lidt ekstra i giveaway puljen. Dette fine tørklæde fra Bon'a'Parte er nu en del af præmien sammen med den fine neglelak fra Thomas Sabo og læbepomaden fra Lisbeth Dahl! Jeg trækker den heldige vinder på lørdag!!! Så husk nu at deltage lige HER.
Viser opslag med etiketten tørklæde. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten tørklæde. Vis alle opslag
mandag den 11. juni 2012
Let's raise the stakes...
Etiketter:
bon'a'parte,
fashion,
gave,
giveaway,
lisbeth dahl,
scarf,
thomas sabo,
tørklæde
onsdag den 11. april 2012
My new pastel dream...
Lidt for tidligt her til morgen ringede det på døren... Men heldigvis var det GLS der ville aflevere mit fine nye Erbs&Bjerke tørklæde som jeg vandt i en Facebook konkurrence sidste måned :) Det er bare SÅ fint!
I woke up to the sound of the doorbell this morning (a bit too early if you ask me)... Lucily it was my new scarf from Erbs&Bjerke which I won last month :) It's soooooo pretty!
I woke up to the sound of the doorbell this morning (a bit too early if you ask me)... Lucily it was my new scarf from Erbs&Bjerke which I won last month :) It's soooooo pretty!
Etiketter:
erbs og bjerke,
facebook,
fashion,
lavendel,
lavender,
mint,
nude,
pastel,
scarf,
silje scarf,
trend,
tørklæde
søndag den 18. marts 2012
Lucky girl...
Seriously - I never win anything! But now I've just found out that I've won this beautiful scarf by Erbs&Bjerke! I loooove the colours and can't wait to receive it! I'm a fan!
Etiketter:
accessories,
erbs og bjerke,
facebook,
fashion,
konkurrence,
mintgrøn,
minty,
pastel,
purple,
scarf,
sorbet,
tørklæde,
vinder
Abonner på:
Opslag (Atom)


