tirsdag den 3. september 2013

Cap you later...




Cap - Muttonhead / Tank - Monki / Pants - Costa Rica / Jewelry - i am rebel
Tirsdagens - street edition :) Og så en lille update til de af Jer der følger med på instagram - og ellers er interesserede i i am rebel! Jeg åbner op for en lille online butik (meget snart) så det blir muligt at få fingrene i mine smykker uanset hvor du befinder dig i Danmark :) Jeg teasede om det på instagram for et par uger siden - og sorry! - men havde lige overvurderet mine evner til at være hundrede steder på en gang! 

2 kommentarer:

  1. Er det street? Det tror jeg nok det er. Seje S.

    Jeg glæder mig til at se din shoooop. Det bliver farligt med alle de fristelser!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - du er sød D!

      Jeg glæder mig også til at få den i luften - nu har den ligget og luret siden påske! :D

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...