onsdag den 11. september 2013

FREMTIDEN - a vintage treasury...




Lidt stemning fra et af Nørrebros fineste skatkamre - nemlig FREMTIDEN. Kender i den? Udover en virkelig stemningsfuld butik og søde piger bag disken, så er der virkelig mange fine håndplukkede ting på bøjlerne. Godt nok fandt jeg ikke noget der lige passede i størrelsen, men jeg vender frygteligt tilbage i den nærmeste fremtid ;) Jeg fik dog lidt med hjem fra Tour de Nørrebro. Den traditionelle Røde Kors butikken lige ved siden af FREMTIDEN havde nemlig den fineste grønne strik hængende - og det var ren kærlighed :) Nårh ja, og så er der rykket endnu en lille kattemis ind i vindueskarmen fundet hos Kirkens Genbrug på Jagtvej ;)

Se hvad min genbrugs-katte-partner-in-crime har skrevet om FREMTIDEN her.

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker FREMTIDEN, de har så fine ting - og så er det jo vanvittig billigt :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...