mandag den 16. september 2013

Like a victorian princess...



Der var så stille i Illum i dag at jeg kunne tillade mig at snuse lidt rundt hos min "nabo" Hultquist. Det viste sig at være en farlig affære - jeg endte nemlig med at købe et par meget fine øreringe med hjem - men de var heldigvis sat ned til halv pris! Blusen jeg har på i dag er den lækre strik jeg købte hos Røde Kors på Nørrebrogade i tirsdags. Den er så dejlig og blød - og så er jeg helt vild med farven! :D

Håber I har haft en dejlig weekend?! Jeg har været et smut i provinsen men en flok tøser for at fejre en sød veninde der fyldte år - se billederne fra 'party i provinsen' på min instagram :)

1 kommentar:

  1. såå fine øreringe :)

    - http://imaginelifeandfashion.blogspot.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...