torsdag den 12. december 2013

Like a little school girl...







Jacket - Asos // Sweat - Topshop // Shirt - 2nd hand // Skirt - American Apparel // Sneaks - Keds
I går havde jeg en formiddagsdate med hende den søde kattedame :) Vi mødtes ved Planetariet og efter at havde tanket kaffe gik vi en slentretur rundt om et par søer. Mega hyggeligt - der er bare SÅ fint ved søerne! Inden jeg skulle videre på arbejde knipsede vi lige et par 'dagens'. Jeg var iført en masse ældre sager - og naturligvis de nye styles fra i am rebel :) Hvad går I rundt og tuller med kære læsere? Synes I er så stille for tiden... Jeg er begyndt at tælle ned til juleferie i Aarhus :)

8 kommentarer:

  1. Hvor er det bare typisk, at når du kommer til Århus, så tager jeg til Odense for at holde juleferie! Ellers havde jeg påkrævet vi skulle drikke en kaffe ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe ja sådan er det altid! Næste gang måske ;) Ku være brand hyggeligt!

      -Signe

      Slet
  2. Du er da nok den fineste skolepige jeg længe har set! Og den nye kæde du har kreeret er jeg så vild med :)
    Hvor lang tid er du i Aarhus? Vi er væk fra den 22.-26., hvor vi skal over på vestkysten.

    Kh Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød Lou :) Det er dejligt du kan li den - er også ret stor fan selv hehe ;)
      Jeg er i Aarhus de dage i er væk - typisk! Arbejdet kalder desværre så vender snuden hjem 2. juledag... Men hey - vi blir snart nødt til at ses!

      -Signe

      Slet
  3. Sikke dejlige billeder - og skønne farver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tuuuusind tak kære bogorm :) Det må være Debbies fortjeneste :)

      -Signe

      Slet
  4. Yay, hvor fiiint! Og giver Lou ret - du er altså noget af den fineste skolepige. Mere krave til dig! :) Jeg håber vi når at ses inden jul, ellers må du have god tur over. Tager selv den laaange tur til Aalborg d. 23. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa de billeder blev bare så fine! Dejligt vi har haft tid til at lave nogle flere bloggerdates på det sidste - mere af det tak :) Håber også vi når at ses - ellers i hvert fald på den anden side af julen :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...