søndag den 8. december 2013

The minty girl strikes again...





Coat+Knit+Shirt+Leggings - Monki // Petticoat+Cardigan - Vintage // Necklaces - Pilgrim
Min søndag startede med brunch på The Laudromat med en savnet prikket kat efterfulgt af 'dagens' shoot i vinterregnen. Skønt endelig at få skudt et par af de bedre billeder her til bloggen som har lidt lidt under min boligsituation pt. Underkjolen fik jeg af søde D - elsker når andre tænker på en når de spotter guld af den slags - der står jo Signe på den big time - OG den var perfekt til dagens outfit :)
Efter kattevennehygge var jeg lige hjemme og få varmen og tørre sokker på - derefter gik turen til det lokale møntvaskeri som har de fineste pasteller på væggene og sjove typer der gerne vil sludre - har jeg sagt at jeg elsker Vesterbro? Om lidt står den på aftensmad og sikkert en hel masse Netflix - er blevet afhængig af Modern Family - det er jo genialt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...