onsdag den 4. december 2013

Put your travel face on...

Det er vist ved at være lidt længe siden at jeg har vist mit fjæs her på bloggen - så det gør jeg da lige :) Faktisk er det samme fjæs som jeg skal se på de næste 10 år når jeg skal ud at rejse. Jeg har nemlig lige smidt en ansøgning afsted om fornyelse af mit pas. Hvorfor? Jo, jeg er da så heldig at jeg skal til New York til april - billetterne er netop bestilt, så må hellere sørge for at have rejsedokumenterne i orden :) Det er ret smart at man kan bestille passet online og selv uploade et billede - så slipper man for at betale mange penge for nogle måske virkelig ringe billeder taget i en lille lummer boks på hovedbanen ;)

6 kommentarer:

  1. Årh heldige du! Hvor er det spændende. Glæder mig til at høre mere søndag! :)

    Og mega pænt pasfoto jo!, jeg ser seriøst syg ud på mit. Aldrig har jeg været blegere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa jeg glæder mig kan du tro - også til vi ses på søndag :D

      Kan afsløre at det originale "ikke-instagramificerede" billede er knap så pænt - jeg er også mega bleg ;) Og vil tro at det blir endnu værre når først det har været en tur igennem politiets computere haha :) Gid alt kunne køres gennem et smart filter så man altid så pæn ud ;)

      -Signe

      Slet
  2. Hvor ser du skøn ud !

    Lige meget hvor meget jeg smiler, må jeg desværre se sur ud. Mine kinder er aaaalt for tunge :-)

    GOD TUR !

    SvarSlet
  3. NEW YORK!!!
    Heldige dig og hvor spændende. New York i foråret, kan kun forestille mig at det bliver smukt. Jeg har altid formået at ramme det store æble i januar og marts og det var kååååålt. Men sindsyg fed by - must go back!

    Håber vi ses inden,
    Kh Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaaaa jeg glæder mig også kan du tro! Tænker det er det helt rette tidspunkt på året at opleve det store æble :)

      Vi SKAL ses inden ;) Snart håber jeg :)

      Kram Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...