tirsdag den 11. februar 2014

At være syg...

... er noget jeg er virkelig dårlig til... Og så er det gået op for mig hvor nederen det er at være syg OG single... Der er jo ingen til at nusse om en og komme med te og den slags... I mit lokale supermarked har jeg sikkert lagt samtlige ansatte ned med influenza - jeg har jo været nødt til at proviantere (undskyld SuperBrugsen)! Det eneste gode ved at være syg er at man ikke skal ha dårlig samvittighed over ikke at lave en skid. Jeg har derfor indviet mit badekar med badeænder og vanilleskum - ikke dårligt for min feberramte krop! Jeg har drukket æblejuice med revet ingefær (tænkte det var sundt) - ny favorit drik! Og så har jeg (gen)set første sæson af The OC (mega lååååve - Ryan gift dig med mig) og er startet på sæson 2. Ellers har jeg sådan set bare proppet mig med frugt, yoghurt og chokolade og skyllet det ned med masser af te.

Jeg er heldigvis i bedring - trods en nyerhvervet øjenbetændelse (hvem sagde det skulle være nemt) - og jeg glæder mig til at komme ud i verden igen og være sammen med rigtige mennesker selvom Ryan, Marissa, Seth og Summer nu også gør det meget godt som selskab :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...