mandag den 24. februar 2014

Øv bøv bussemand...

Kan I mon huske de sko jeg drømte om HER? Efter at have ligget syg med influenza besluttede jeg mig for at nu skulle det altså være! Desværre har jeg ventet for længe. Skoene er udsolgt ALLE steder i min størrelse - og ej heller at finde på Trendsales... Suk - what to do? I en af de skobutikkerne jeg har besøgt fik jeg at vide at modellen ikke kommer igen - selvom det er en nyhed?! Jeg fik et tip på instagram i går (tak Maria :)) om at Føtex har en lignende model til sølle 200kr denne uge, så afsted med mig til Føtex her til morgen, men modellen passede desværre ikke min Askepot fod - øv. Nogen der har nogle gode tips og idéer til hvor jeg finder noget lignende eller måske den ægte vare?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...