mandag den 10. februar 2014

CIFF favoritter...



1. Smykker - Bukkehave 2. Jakkesæt - Karen by Simonsen 3. Taske - SoNize
Så er jeg tilbage efter en ufrivillig pause grundet vrøvl med internet... Har ligget syg med influenza de sidste dage - så det har egentlig være meget passende - har mest savnet Netflix :) 

Jeg har her samlet min top 3 over fine sager (læs: ting jeg er nødt til at eje) fra besøget på CIFF under modeugen. Christine Bukkehave laver virkelig de fineste sager - en af hver tak! Halskæderne på billedet er fra hendes "Bouillabaisse" kollektion - og som bonusinfo kan jeg fortælle at fingeren er støbt efter Christines egen lillefinger :) Jakkesættet fra Karen by Simonsen kan helt sikkert redde enhver tøjkrise! Debbie og jeg har snakket om at det kunne være fedt at ha "det der sæt" der bare altid fungerer - og jeg tror altså at jeg har fundet mit :) Tror den grønne farve ville være ret så fantastisk sammen med mit røde hår. Sidst men ikke mindst spottede jeg ved et tilfælde den fine taske med Signe print - kender slet ikke mærket og aner ikke hvor det forhandles - men håber jeg kan støve den op engang - fin er den i hvert fald :)

4 kommentarer:

  1. Den shopper er jo alt for lækker! :)
    Det kan godt være, at det er et Signe-print, men det er altså også et Camilla-print ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er fin ikk? Så du har også en svaghed for aztec print? Mit begynder nærmest at tendere til en besættelse haha :) Jeg ku godt i hvert fald :)

      -Signe

      Slet
    2. Oh yes, det har jeg! Jeg ejer faktisk ikke så meget i det print, men jeg er vild med det og skal altid lige hen og kigge, når jeg falder over noget med aztec-print.

      Slet
    3. Fedt! Jeg ved hvordan du har det! Ku også se på din blog at vi har samme smag i bordskånere :) Hyggeligt!

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...