Jakke - Jonathan Saunders / Kjole - Minkpink / Sneakers - Adidas
Sådan så jeg ud i går hvor jeg havde besøg af søde Debbie på Vesterbro. Vi drak kaffe og spiste dejlige kanelsnegle på Kaffebaren på Istedgade efterfulgt af lidt genbrugskigning og naturligvis 'dagens' shoot i det idylliske område Humlebyen ved Carlsberg. Kjolen er ny og blev klikket hjem fra Asos da jeg lå med influenza - så må man godt ikk :) Go weekend!


















