Viser opslag med etiketten minkpink. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten minkpink. Vis alle opslag

fredag den 21. februar 2014

En lilla sigøjner på Vesterbro...






Jakke - Jonathan Saunders / Kjole - Minkpink / Sneakers - Adidas
Sådan så jeg ud i går hvor jeg havde besøg af søde Debbie på Vesterbro. Vi drak kaffe og spiste dejlige kanelsnegle på Kaffebaren på Istedgade efterfulgt af lidt genbrugskigning og naturligvis 'dagens' shoot i det idylliske område Humlebyen ved Carlsberg. Kjolen er ny og blev klikket hjem fra Asos da jeg lå med influenza - så må man godt ikk :) Go weekend!

onsdag den 12. februar 2014

Asos - nu lokker du mig igen...


Jeg er gået i Asos fælden - igen... Måske er det fordi jeg længes efter sommer og sol - måske fordi jeg bare har en fest over endelig at være tilbage på internettet igen efter en alt for lang pause! Kjole nummer 1 er på vej til mig - det måtte de andre også gerne være men jeg måtte lige styre mig - jeg er jo ikke lavet af penge. Synes Minkpink laver så mange fine kjoler - priserne er bare liiiiiiiidt pebrede - så thank God for Asos og udsalg :) P.S. Beklager kikset collage - det gik vist lidt hurtigt :D

onsdag den 5. september 2012

Take a bow...



Shirt - Minkpink / Skirt - Topshop / Bow collar necklace - My own design

Sådan ser jeg så ud i dag :) Har været et smut i værkstedet og senere skal jeg hjem til søde Sof og spise dejlig mad og se film! Skal vist ha opdateret min nylonstrømpe samling - det er jo blevet koldt udenfor og der er tilsyneladende huller i alle dem jeg har haha :)

Look of the day :) Have been at the workspace and later I'm going to dinner and a movie at my friend Sofie's place :) Gotta get me some new tights - it's getting kinda cold and the ones I've got all have holes in them haha :)


mandag den 23. april 2012

Monday in my new shirt...



I får lige et hurtigt check ind - jeg skal nemlig snart afsted mod Odense og spille lidt klarinet :) Min nye skjorte er kommet på i dag i anledning af det fine solskinsvejr! Resten af min uge står på pressedage!

Just a quick check in - I'm leaving for Odense in a minute to play the clarinet :) I put on my new shirt today - it fits perfectly with the sunny weather! The rest of my week will be filled with press stuff.

torsdag den 19. april 2012

Oh my - I think I love you...



Se nu lige denne skønhed. Jeg har simpelthen været SÅ heldig - den passer perfekt og farverne er ret perfekte til mit røde hår! Jeg har handlet hos Asos et par gange men har altid været uheldig med størrelser eller pasform - men denne gang har jeg ramt plet! Skjorten er i en lækker tynd og blød kvalitet - den bliver perfekt til denne sæson og til sommer! Dejligt med endnu en ting med krave som jeg kan style med min skull-halskæde!

Please take a good look at this beauty. It fits perfectly and the colours are so perfect for my red hair! Haven't always been so lucky shopping on Asos but this time was my lucky strike :) It's in a soft, thin material - perfect for spring and summer. Gonna style it with my skull necklace!

Mailbox treasure...

Juhuuuu - fandt denne skønhed i postkasssen!

Yearh - just pulled this pretty thing out of my mailbox!

onsdag den 11. april 2012

Pinky mink...

Denne skønhed (skjorte altså haha) bliver snart min! Bestilte den på Asos i går og jeg glææææder mig til den ankommer for jeg har haft den i kikkerten længe! Den er fra Minkpink og kan købe HER. You like??

I just ordred this beauty (the shirt haha) on Asos. I've had my eye on it for some time now and can't wait to receive it! Get it HERE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...