torsdag den 19. april 2012

Oh my - I think I love you...



Se nu lige denne skønhed. Jeg har simpelthen været SÅ heldig - den passer perfekt og farverne er ret perfekte til mit røde hår! Jeg har handlet hos Asos et par gange men har altid været uheldig med størrelser eller pasform - men denne gang har jeg ramt plet! Skjorten er i en lækker tynd og blød kvalitet - den bliver perfekt til denne sæson og til sommer! Dejligt med endnu en ting med krave som jeg kan style med min skull-halskæde!

Please take a good look at this beauty. It fits perfectly and the colours are so perfect for my red hair! Haven't always been so lucky shopping on Asos but this time was my lucky strike :) It's in a soft, thin material - perfect for spring and summer. Gonna style it with my skull necklace!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...