søndag den 8. april 2012

Back in time...






Min skærtorsdag blev ud over den fine skovtur brugt på et par timer i Den Gamle By i Aarhus. Der er SÅ hyggeligt! Der er kommet en ny "afdeling" jeg ikke har set før med bygninger fra 50'erne - og jeg elsker 50'erne :) Det var lidt som at gå ind i en kulisse til Krøniken med Radio & TV butikken :) Min kæreste og jeg faldt for denne reklameplakat med Arne Jacobsens smukke Bella Vista, på plakatmuseet i Den Gamle By. Heldigvis kunne man købe den i deres lille shop - WIN! Nu skal vi bare finde en flot ramme :)

During my stay at Aarhus we visited The Old Town - one of my favorite places in Aarhus! My boyfriend and I fell in love with the old poster - it's an advertisement for furniture from the 50's. Luckily it was available at the little souvenir shop - WIN! All we need now is a pretty frame :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...