fredag den 6. april 2012

Ta daaa...



Så er jeg tilbage i København. Har haft et par skønne dage i Aarhus hvor solen skinnede dejligt! Jeg fik min søde kæreste til at tage et par billeder af mig foran Aarhus Rådhus :) Kjolen er den nye jeg købte i Weekday den anden dag. Den er desværre ret dum og mega syntetisk så den klistre sig til kroppen på en virkelig træls måde - den bliver vist aldrig en yndlings...

I'm baaaack! Had a couple of good days at my parents in Aarhus. I got my sweet boyfriend to take my picture in front of the city hall at Aarhus. The dress is the new one I got the other day at Weekday. Unfortunately it's very synthetical and cleans to the body in a not so flattering way... 


2 kommentarer:

  1. Den ser ellers fin ud sammen med dine nye smykker:) Jeg kender dog godt til problemet, det er så irriterende,men en lang løs stroptop i bomuld under plejer at hjælpe lidt på problemet.

    SvarSlet
  2. Tak - ja jeg synes også det var lidt fint sammen. Og tak for tippet, vil prøve det med toppen under :)

    -Signe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...