mandag den 2. april 2012

Smiling skull necklace...




Jeg har lavet denne halskæde i værkstedet i dag. Synes den er blevet ret fin. Egentlig er jeg ikke så meget til uhyggelige ting som kranier, men disse ser ret venlige ud faktisk :) Havde tænkt den ville være fin under en krave for at skabe lidt kontrast til det uskyldige pigede udtryk.

I made this skull necklace at my workspace today. I'm very pleased about the outcome! Normally I don't like scary things like skulls, but these look quite friendly :) I've designed it to be worn underneath the collar of a shirt to create a contrast to the innocent and girly look.

6 kommentarer:

  1. Hvor er den bare sej!!! Jeg kan lide at du har lavet kæde afslutninger på kranier, det gør den mere creepy :-p.

    SvarSlet
  2. :D Haha, ja den er lidt creepy! Men dejligt du kan li' den!

    -Signe

    SvarSlet
  3. Hvor er det en fed halskæde.. :) Er helt vild med kranierne, hvor er de perler købt henne, hvis man må spørge om det: :P

    -Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke :D Jeg er også heeeelt vildt glad for den! Kranie perlerne købte jeg i Panduro og koster ca. 40kr for 7stk.

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...