tirsdag den 10. april 2012

Nike Premium Montreal Racer - back in stock!

De her var jo egentlig mine drømme forårs sneakers - forelskede mig HER. Men efter at have fået samme svar i flere butikke: "De er heeeeelt udsolgt - vi får IKKE flere", købte jeg så mine Adidas den anden dag. Nu har NakedShop lige skrevet på deres Facebook side at de har fået flere i butikken... ALTSÅ! Nå, men jeg er stadig mega glad for mine Adidas - synes bare lige jeg ville bringe budskabet videre hvis der var andre der var på jagt efter dette eftertragtede par sneakers! Find dem HER.


I fell in love with these sneakers HERE. Then I had to give up because all stores told me that they were out of stock and wasn't coming back in stock like ever! So I bought my new Adidas sneaks. Now the store NakedShop just announced on Facebook that they are BACK IN STOCK! Christ! Well, I'm still madly in love with my new Adidas - just thought I'd let you guys know if you were on the hunt! Get them HERE.


5 kommentarer:

  1. Sjovt, jeg har lige købt et par i lilla over nettet, da jeg fik samme besked fra Naked og de var tilmed billigere på nettet end hos Naked.......

    SvarSlet
  2. Aaii, jeg er altså træt af at de giver sådan en besked hvis de ikke er 100% sikre! Men de lilla er også flotte :) Hvem gider også gå rundt i de mintfarvede hvis resten af Danmark gør det haha :)

    -Signe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...