I dag har jeg haft en hjemmedag. Dagen startede med kaffe og morgenbrød i selskab med min bedste veninde Louise og hendes søde mand Søren som var i KBH i anledning af Coldplay koncerten i går. Senere kom min veninde Tanja til kaffe og ellers har dagen stået på jobansøgningsskrivning (er det overhovedet et ord?)... Er jo fan af at mixe forskellige prints og striber - i dag har jeg været iført en meget afslappet udgave af netop det :)
I spent my day at home today. My best friend Louise and her sweet husband Søren dropped by for breakfast - they went to the Coldplay concert yesterday. Later on my friend Tanja came by for coffee and after that I wrote a couple of job applications. You know I'm a fan of mixing different patterns and stripes and today I wore this casual combination :)
Viser opslag med etiketten jobansøgning. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten jobansøgning. Vis alle opslag
onsdag den 29. august 2012
Mix it up...
Etiketter:
afslappet,
casual,
coldplay,
concert,
dagens,
eget design,
fashion,
jobansøgning,
koncert,
look,
mix and match,
music,
musik,
my own design,
necklace,
outfit,
striber,
stripes
Time for instaspam...
Et par billeder fra Instagram - husk at følge mig - brugernavn 'meilholm' :D
A couple of Instagram pics - remember to follow - username 'meilholm' :D
Etiketter:
birthday,
cover,
eget design,
fashion,
fødselsdag,
gaver,
instagram,
jobansøgning,
my own design,
nail polish,
neglelak,
pictures,
presents,
sparitual,
Tivoli
Abonner på:
Opslag (Atom)









