Viser opslag med etiketten surfer. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten surfer. Vis alle opslag
lørdag den 14. december 2013
A little bit of Insight...
I aften hopper jeg i mit yndlingssæt fra Insight. Håret er nyklippet, neglene nylakerede og der står fødselsdagsfest på programmet :) Åh lørdag jeg kan godt li dig! Skal I noget sjovt i aften chikas?
søndag den 12. maj 2013
Sunday chill...
I dag har jeg cruiset rundt fra Nørrebro til Østerbro på mit longboard i selskab med min longboard partner in crime Flip. Nu står den på sofa, slik og film i mit eget vidunderlige selskab :) Det er vel søndag...
fredag den 17. august 2012
Let's go north...
Oh well, jeg er faktisk først lige kommet i tøjet... Jeg har nemlig været syg de sidste par dage :( Derfor ingen fjæs de sidste par dage - min næse er nemlig pænt rød - og hudløs! Det begynder dog at blive bedre så manden og jeg har besluttet os for at køre nordpå i sommerhus - det skulle jo blive sommer i weekenden :) Derfor har jeg iført mig sommertøj - og pakket en masse mere af den slags! Der er vist ikke rigtig internet så jeg trækker stikket ud og vender frygteligt tilbage efter weekenden! -Go weekend!!
Oh well, just got dressed... I've been sick the last couple of days :( But now it's getting better and my boyfriend and I've decided to go up north to a summer house :) I've put on a summer outfit - I expect summer weather all weekend! There's probably no internet so I won't be blogging again before after the weekend! -Have a nice one!!
Abonner på:
Opslag (Atom)





