Viser opslag med etiketten østerbro. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten østerbro. Vis alle opslag

søndag den 12. maj 2013

Sunday chill...


I dag har jeg cruiset rundt fra Nørrebro til Østerbro på mit longboard i selskab med min longboard partner in crime Flip. Nu står den på sofa, slik og film i mit eget vidunderlige selskab :) Det er vel søndag...

søndag den 28. oktober 2012

Copenhagen by night




Jeg har været et smut på en af Østerbros hyggeligste caféer, Bopa, og drikke kaffe med to gamle folkeskoleveninder i dag. Da jeg cyklede hjemad var jeg nødt til at stoppe op ved søerne og tage et par billeder af den fine udsigt :) Jeg ved ikke hvad det er de gør ved mig de søer - men jeg kan li det :D

Today I had coffee with two old friends at café Bopa. On my way home I had to stop and take a couple of pics of the pretty view at the lakes - it's a magic place and I like it a lot!


søndag den 17. juni 2012

Weekly update instastyle...

De nye Insight shorts kom med posten // Masser af fodbold // Der blev poppet bobler og fejret Danmarks sejr over Holland // Min nye yndlingslak Essie "Wicked" // Havde nogle dejlige timer i selskab med min bedste veninde - savner dig Lou!!! // Fri leg i Photoshop // Øl på Props // Sej katte grafitti på Østerbro // Solopgang over Vanløse

My new Insight shorts arrived // Watched a lot of soccer // Celebrated a Danish victory // My new favorite polish Essie "Wicked" // Had some quality time with my best friend - miss you Lou!!! // Playing around in Photoshop // Beer at Props // Cool cat grafitti // Sunday Sunrise 

mandag den 5. marts 2012

Just pick one already...

Udover det lækre computer sleeve fra Rigtig, tilbød de søde mennesker hos CrossEyes mig også et par solbriller efter eget valg! Det var vildt svært (og sjovt, bare se billede 3 OMG!) at vælge et stel for der var så mange fine! Der var altså andre farver end de "skildpadde" farvede stel - det er åbenbart bare dem jeg falder for hehe... Men jeg endte med dem jeg har på på det øverste billede - glæder mig til de er klar til afhentning :D

I got a pair of sunglasses from the sweet people at CrossEyes the other day. It wasn't easy (but a lot of fun, OMG check out pic 3) to pick one. But I chose the one I've got on in pic 1. Can't wait to bring them home with me :D

lørdag den 3. marts 2012

CrossEyes...






I går eftermiddags slog jeg et smut forbi den nyåbnede brillebutik CrossEyes på Østerbro. Det er et virkelig fedt koncept som giver alle en mulighed for at få et par lækre designerbriller til en god pris ;) Jeg synes ofte det kan være svært at finde nogle anderledes og lækre stel i de almindelige optikere som Louis Nielsen og Synoptik - så jeg er fan! Foruden et fint udvalg af briller forhandler CrossEyes også de lækre retrotasker fra Rigtig.

Yesterday I stopped by a new eyewear shop at Østerbro called CrossEyes. It's a cool concept that allows you to get designer eyewear at a very low price. The cool retro bags from Rigtig is also available at the shop :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...