fredag den 18. maj 2012

Hello...

Det er simpelthen SÅ skønt at I har leget med og fortalt lidt om om hvem I er kære læsere! Det er sjovt at se hvem der gemmer sig ude bag skærmene rundt om i det danske land :) Til de af Jer der endnu ikke har fået fortalt lidt så kig forbi indlægger HER og læg en kommentar - gerne et link til din blog! Elsker at opdage nye blogs!

So great to see all the responses at my "who are you" post! Please keep them coming - the post is right HERE - and feel free to leave a link for your blog! It's always exiting to discover new blogs!

4 kommentarer:

  1. Oh hvor er det skønt at høre at du gider at høre på hvem vi er.

    Jeg hedder Amanda, går i syvende klasse på en friskole i midtjylland. I min fritid løber jeg i en atletik klub, men jeg har endnu ikke fundet ud af hvilken distance jeg skal træne mig op til, enten er det 800 m eller sprint. Løb er mit liv og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre uden det.
    Derudover elsker jeg mad og oplevelser. Jeg elsker at side og se en film og så bagefter side og diskutere den ned til punkt og prikke. I følge mig findes der ikke noget federe end at finde et skønt fund hos genbrugen og så bagefter bære det med stolthed.
    Jeg har bloggen PANDA, det hedder det fordi det blev jeg altid kaldt da jeg var lille. Jeg blogger om mad, film, mode, min træning og livet...
    amandahvidrass.blogspot.com

    du har forresten en skønno blog!

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din kommentar Amanda - dejligt du vil deltage, og dejligt du kan li min blog! Jeg synes virkelig det er hyggeligt at høre hvem I læsere er - og ikke mindst opdage nye blogs. Din blog er jo SÅ fin og jeg er mega fan af navnet! Og stort tillykke med konfirmationen - virkelig flot kjole du havde på!! Tror du stadig man kan få fingrene i den måske? Jeg ville ikke have noget imod at eje sådan én i hvert fald! Nu er det også 14-15år siden at jeg selv blev konfirmeret (i bukser!!) haha , så nu er det vist på tide at jeg får mig en konfirmationsKJOLE!

      -Signe

      Slet
    2. Tusind tak, det er bare dejligt at få afvide.
      Kjolen er jo fra Asos, og de har den stadig væk!
      Her er linket: http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Tea-Dress-with-Crochet-Insert/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1881234&cid=8799&Rf-200=25,20&Rf961=3345&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Cream

      Knus

      Slet
    3. Fedt - tusind tak for linket! -den må jeg da eje!

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...