onsdag den 16. maj 2012

Happy B-DAY blog...























I dag har min kære blog 1års fødselsdag! Hurra hurra! Derfor en ordentlig omgang billedspam fra året der er gået... Tusind tusind tak fordi I følger med derude - det betyder SÅ meget!

Ferie i Barcelona med manden // fik et spejlreflekskamera // fejrede min fødselsdag i Malmø // oplevede Olafur Eliassons regnbue på Aros // været til masser af events // besøgt skomuseum med skolen // været lidt i byen // brugt lidt for mange penge i Adidas butikken // taget billeder til bloggen // været til masser af koncerter // drukket (meget) kaffe // prøvet klatring // brugt meget tid på min hovedopgave // færdiggjort min uddannelse // været til CFW // fået plads i værkstedet UNDER LAND // blevet glad for Chanels røde læbestift // fundet de bedste sko i verden // lavet en masse smykker // afholdt vores første marked i UNDER LAND

Today the blog turns one year! That's why I've spammed you with pics from the last year... Thank you all for stopping by - it means SO much to me!



14 kommentarer:

  1. Tillykke:)) Sikke nogle dejlige billeder!!
    Vil forresten høre om du har modtaget min mail?

    Kh Barbara:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe TAK søde Barbara!
      Jeg har desværre ikke modtaget din mail..? Skørt... :)

      -Signe

      Slet
  2. Mystisk? Prøver lige igen så:)

    SvarSlet
  3. Kan desværre ikke få min mail til at virke nu:( Tror der er noget bøvl med msn? Men kan du evt sende din adresse til mig på barbaraj@live.dk så kan jeg sende pakken afsted:) Det beklager jeg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja slevfølgelig :) Ingen problemer :D

      Slet
  4. Tillykke med fødselsdagen til bloggen og dig. :)
    Og sikke mange fine billeder, smadder hyggeligt at se for en forholdsvis ny læser som jeg. Er det Robyn på billede 13? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) tak søde Debbie! Ja jeg brugte Robyn som model til mit afslutningsprojekt på min skole. Altså - jeg brugte billeder af hende og tegnede smykkerne på hende for at visualisere dem i en lookbook. Det er forsiden til lookbook'en der er på skærmen på det billede :)

      -Signe

      Slet
    2. Nå på den måde. :) Det ser super fedt ud, det ser ud til at have været en fin lookbook!

      Jeg kigger bare på hende dagligt herhjemme, hun hænger nemlig på væggen. Derfor ansigtet så så velkendt ud, at jeg jo lige måtte spørge. :)

      Slet
    3. Tak :) Ja den blev faktisk ret fin hvis jeg selv skal sige det :)
      Og ikke dårligt at have damen på væggen - hun er jo så sej!

      -Signe

      Slet
  5. Tillykke med blogfædselsdagen! Og sikke en lækker billedbombe. Er helt vild med billedet, hvor du strider dig op ad den farverige væg, og så bliver jeg helt nostalgisk af dit fine Opel-krus :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Katrine :) Dejligt du kan lide billederne! Synes også selv jeg var lidt sej den dag jeg var på klatrevæggen - det er faktisk mega svært :) Og koppen har fulgt mig siden jeg var barn så den er også ren nostalgi for mig :D

      -Signe

      Slet
  6. Trut trut, hurra og tillyke!!!
    Så er det da derfor jeg har bagt cupcakes i dag :)Sender dig og din dejlige blog en tanke, når jeg om lidt sætter tænderne i en af dem... Ser frem til flere hyggelige år i dit selskab :)

    Festlige hilsner
    Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaaak søde Lou - og tak for cupcakes :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...