fredag den 25. maj 2012

The rockabilly kinda 50's...




I går var jeg i Frederiksbergcentret for at købe en gave og lidt materialer til et sejt projekt jeg skal lave i dag :) Jeg prøvede virkelig at tage skyklapperne på, men deres H&M trækker simpelthen sådan i mig... Denne fantastiske kattedyrs tee måtte med mig hjem. Faktisk prøvede jeg den slet ikke, for jeg var overbevist om at den ville være lige mig! Har den allerede på i dag - og jeg eeeeelsker den :) Nu står den på sjovt projekt weee :)

Yesterday I went by Frederiksbergcentret to buy a gift and some materials for a very cool project I'm doing today :) I tried to go straight through but you know how it is... I had to get this catish tee at H&M - and I love it already! Now I'm doing my fun fun project weee :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...