torsdag den 10. maj 2012

Instant crush...






Under pressedagene forelskede jeg mig i det australske brand Insight hos Polhem PR. En lidt sommerlig a/w 12 kollektion - men det er jo sommer om vinteren i Australien :) Insight forhandles hos Naked - min yndlingsbutik i KBH! - og så var det jo Insights lagersalg jeg besøgte sidste uge hvor jeg købte den fine tie-dye kjole :) Det er værd at tjekke ud!


During press days I fell in love with the Australian brand Insight at Polhem PR. It's a bit summerlike a/w 12 collection - but it's summer in Australia when it's winter in Denmark :) It's available in my favorit shop i Copenhagen, Naked! Remember my new tie-dye dress? I got that at the Insight outlet last week :) Check it out guys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...