onsdag den 10. oktober 2012

Fell in love in the suburbs...




Cardigan+Leggings - H&M / Tee - Only / Necklace - My mom's
I går var jeg et smut i Rødovre i forbindelse med en jobsamtale. Det er første gang jeg har været i Rødovre og udnyttede derfor muligheden for at kigge mig omkring i det store center - med en flot rød slush ice i hånden naturligvis :D Jeg forelskede mig i denne cardigan som vi vist alle godt kan blive enige om skriger "Signe!" - så den måtte med mig hjem! Den er allerede kommet på i dag og jeg kan mærke at vi bliver rigtig gode venner!

Yesterday I went to a job interview at Rødovre and I stopped by the local H&M. I fell in love with this cardigan that just screams "Signe!" so I had to have it! I put it on today so it's definitely a match made in heaven!


4 kommentarer:

  1. Uh, hvor er den bare meget dig. Jeg har selv lige prøvet den og elsker mønsteret. Elsker billederne, btw :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiiih dejligt du kan li billederne :D Kan varmt anbefale trøjen - den er både varm og blød, og så kan den jo give liv til ethvert kedeligt efterårsoutfit :)

      -Signe

      Slet
  2. Uh, Rødovre centeret er noget af en oplevelse. Der er godt nok mange sjove typer. :P

    Og ja, den skriger jo Signe, ud over det hele. Og så ligner det jo virkelig en trøje, som man har lyst til at gemme sig væk i, hele vinteren. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe ja det var en stor oplevelse for mig, men nogle gange er det faktisk meget rart med en forstadsindsprøjtning ;) Desuden er forstads H&M'er de bedste - alle de gode ting i min størrelse er nemlig ikke taget haha :)

      Den er perfekt til at vintergemme sig i - den skal dog et smut tilbage til butikken, der er nemlig allerede et stor hul i ærmet! Øvøvøv - men H&M er jo heldigvis altid søde til at bytte uden problemer :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...